Pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS

Nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje* per 7-14 dienų*. 

Jūsų prekes, po užsakymo apmokėjimo, pristatysime nemokamai per 7-14 dienų visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.
*Pristatymui Kuršių Nerijoje taikomas papildomas 29 eur mokestis.
*Pristatymo trukmė gali šiek tiek skirtis priklausomai nuo įsigyjamo prekės ženklo. Jei užsakėte daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatytos skirtingu metu, nes bus vežamos iš skirtingų sandėlių. Už tai papildomas pristatymo mokestis nėra taikomas.
*Kadangi prekės pristatomos iš užsienio sandėlių, nuo to momento, kai iš ManoKilimas.lt gaunate siuntimo sekimo numerį, už prekės transportavimą atsakinga siuntų tarnyba, todėl visais iškilusiais klausimais dėl siuntos prašome kreiptis konkrečios siuntų tarnybos kontaktais.

Pristatymo būdai Lietuvoje:

Visos mūsų prekės pristatomos per kurjerį. Dėl kitokio pristatymo būdo galima teirautis atskirai el. paštu.

Pristatymo būdai užsienyje:

Dėl prekių pristatymo į užsienį prašome individualiai teirautis el. paštu.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Mūsų pagrindinis tikslas – platus asortimentas bei kokybiškas klientų aptarnavimas. Mums labai svarbu, kad klientas liktų patenkintas tiek paslaugų, tiek prekių kokybe. Tačiau jei šį kartą prekė neatitiko Jūsų lūkesčių, žinoma, ją visada galite grąžinti.

Pirkėjo įsipareigojimai

  1. Pirkėjas, gavęs nekokybišką prekę (toliau – brokuotą), privalo nedelsiant kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu [email protected] . Prie laiško prisegti nuotraukas bei broko aprašymą, kurių informacija bus naudojama tolimesniam įvertinimui dėl pinigų grąžinimo arba prekės pakeitimo. Brokuotos prekės grąžinimas nėra apmokestinamas.
  2. Įsigytą kokybišką prekę Pirkėjas turi teisę grąžinti ar pakeisti kita per 14 dienų nuo jos gavimo dienos. Už grąžinamos prekės supakavimą ir išsiuntimą pasirinkta kurjerių tarnyba atsako Pirkėjas apmokėdamas siuntimo išlaidas.

Pastaba: mažas siuntas telpančias į paštomatą galima grąžinti paštomatu; didesnio ilgio siuntas galima siųsti per bet kurią pasirinktą siuntų tarnybą, kurjerius ar į Lietuvos pašto skyrių Druskininkuose. Gavėjo rekvizitai: UAB “Vadero”, M.K. Čiurlionio g. 111-235, LT-66161 Druskininkai, Lietuva, Tel. nr. +370 626 82825.

Sklandaus grąžinimo procesui būtina sąlyga – ant siuntos ar siuntos viduje būtina pateikti informaciją su grąžinamo užsakymo numeriu ar vardą ir pavardę, kieno vardu buvo atliktas užsakymas.

Grąžinamu kilimu galime pasirūpinti ir mes

Norėdami užsisakyti prekės grąžinimo paslaugą, susisiekite el. paštu  [email protected]  ir mes pasirūpinsime kurjerio atvykimu. Šios paslaugos kaina, priklausomai nuo kilimo dydžio ir tuo metu galiojančių siuntų tarnybos nustatytų kainų, gali svyruoti tarp 7 – 15 Eur*, kurie bus nuskaityti nuo Jums grąžintinos sumos.
*Prekių grąžinimui iš Kuršių Nerijos taikomas 29 eur mokestis.

Prekių grąžinimui el. laiške mums būtinai nurodykite:

  • Dieną ir laiką, kuris Jums tinkamiausias perduoti siuntinį. Paėmimo laiką galima pasirinkti tarp 08:00 ir 18:00 val. darbo dienomis.
  • Tikslų siuntos paėmimo adresą bei telefono numerį, kuriuo kurjeris galėtų su Jumis susisiekti

Pastaba: Jei mokėjote banko kortele, pavedimas gali užtrukti iki 10 d. Taip pat jeigu atsiskaitėte kurjeriui atsiimant prekę arba norite grąžinamus pinigus gauti greičiau, prašome nurodyti rekvizitus bankiniam pavedimui.

Grąžinama prekė turi būti tinkamai supakuota*:

  • Visos originalios etiketės turi būti išsaugotos ir pridėtos prie grąžinamos prekės.
  • Prekė turi būti suvyniota į pakavimo plėvelę keliais sluoksniais, nepaliekant atvirų vietų, kad nebūtų pažeista transportuojant.
  • Prekė galuose turi būti sutvirtinta pakavimo (lipnia) juosta.

*Jei grąžinama prekė nėra tinkamai supakuota, pardavėjas pasilieka teisę minusuoti reikalingą mokestį nuo grąžinamos sumos už prekės pažeidimus ar valymo paslaugas.

Pardavėjo įsipareigojimai

  1. Jei grąžinama prekė nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas pasilieka teisę jos nepriimti arba minusuoti reikalingą mokestį nuo Pirkėjui grąžinamos sumos už valymo paslaugas ir/ar patirtus kitus nuostolius dėl prekės pažeidimų, kurie įvyko dėl netinkamo prekės supakavimo.
  2. Prekė nebus priimama, jei buvo naudojama ir prarado prekinę išvaizdą (prekės išpakavimas ir pakuotės pažeidimas apžiūrint gautą prekę, nėra laikomas išvaizdos pakitimu ar pažeidimu).
  3. Jei Pirkėjas per klaidą gauna kitą arba brokuotą prekę, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita prekę susigrąžinti ir ją pakeisti kita arba grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus.
  4. Pardavėjas neatsako už tai, jog prekių spalva ar dydžiai dėl Pirkėjo kompiuterio vaizduoklio ar telefono ekrano ypatybių neatitinka realaus prekės vaizdo.
  5. Pardavėjas įsipareigoja per 7 dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos priimti sprendimą dėl jos grąžinimo ir/arba keitimo bei informuoti Pirkėją nurodytu elektroniniu paštu.
  6. Pinigai Pirkėjui grąžinami tą pačią arba kitą darbo dieną po Pardavėjo sprendimo priėmimo.
  7. Pinigai Pirkėjui grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas už įsigytas prekes.
  8. Pardavėjas, gavęs Pirkėjo skundą dėl brokuotos prekės, įsipareigoja pateikti atsakymą nurodytu elektroniniu paštu per 10 dienų nuo jo gavimo. Šis terminas gali būti pratęstas iki bus gautas atsakymas iš prekių gamintojo.
  9. Pardavėjas pasilieka teisę negrąžinti pinigų ir/arba nekeisti prekės jeigu randamas dėl pirkėjo kaltės galėjęs atsirasti brokas.

Pardavėjo rekvizitai prekių grąžinimui

ManoKilimas.lt
UAB “Vadero”
M.K. Čiurlionio g. 111-235
LT-66161 Druskininkai, Lietuva
Tel. nr. +370 626 82825