Pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS

Nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje* per 7-14 dienų.

 

Jūsų prekes, po užsakymo apmokėjimo pristatysime nemokamai per 7-14 dienų visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.
Pristatymui Kuršių Nerijoje taikomas papildomas mokestis. Dėl pristatymo į Kuršių Neriją prašome teirautis elektroniniu paštu arba telefonu.

Pristatymo trukmė, priklausomai nuo prekės išskirtiniais atvejais gali šiek tiek varijuoti.

 

Pristatymo būdai Lietuvoje:

Visos mūsų prekės pristatomos per kurjerį. Dėl kitokio pristatymo būdo galima atskirai teirautis el.paštu arba telefonu.

Svarbu: prašome tiksliai nurodyti pageidaujamą pristatymo adresą ir Jūsų telefoną, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti dėl patogaus pristatymo laiko.

 

Pristatymo būdai užsienyje:

Dėl pristatymo į užsienį prašome individualiai teirautis el. paštu arba telefonu.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Mūsų pagrindinis tikslas – kad Jūs būtumėte patenkinti ir džiaugtumėtės įsigyta preke. Jeigu šį kartą kažkas nepavyko, nieko tokio, netikusią prekę galite grąžinti.

Pirkėjo įsipareigojimai

  1. Įsigytą kokybišką prekę Pirkėjas turi teisę grąžinti ar pakeisti kita per 14 dienų nuo jos gavimo dienos.
  2. Už grąžinamos prekės supakavimą ir išsiuntimą pasirinkta kurjerių tarnyba atsako Pirkėjas apmokėdamas siuntimo išlaidas.
  3. Pirkėjui nusprendus grąžinti prekes, Pirkėjas turi užpildyti “ Prekių grąžinimo forma ” ir išsiųsti elektroniniu paštu į [email protected]
  4. Grąžinant prekė turi būti tinkamai supakuota:
    • Visos etiketės turi būti išsaugotos ir pridėtos supakuojant prekę
    • Prekė suvyniota į pakavimo plėvelę keliais sluoksniais, nepaliekant atvirų vietų, galų
    • Prekė galuose turi būti sutvirtinta pakavimo (lipnia) juosta
  5. Pirkėjas, gavęs nekokybišką prekę (toliau – brokuotą), privalo nedelsiant kreiptis į Pardavėją elektroniniu paštu [email protected] ir pateikti “Prekių grąžinimo formą” prisegant nuotraukas bei broko aprašymą tolimesniam įvertinimui dėl pinigų grąžinimo ar prekės keitimo.

Pardavėjo įsipareigojimai

  1. Jei grąžinama prekė nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas pasilieka teisę jos nepriimti.
  2. Prekė nebus priimama, jei buvo naudojama ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės išpakavimas ir pakuotės pažeidimas apžiūrint gautą prekę, nėra laikomas išvaizdos pakitimu ar pažeidimu).
  3. Jei Pirkėjas per klaidą gauna kitą arba nekokybišką (brokuotą) prekę, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita prekę susigrąžinti ir ją pakeisti arba grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus.
  4. Pardavėjas neatsako už tai, jog prekių spalva ar dydžiai dėl Pirkėjo vaizduoklio ypatybių neatitinka realaus prekės vaizdo.
  5. Pardavėjas įsipareigoja per 7 dienas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos priimti sprendimą dėl jos gražinimo ir/arba keitimo bei informuoti Pirkėją nurodytu elektroniniu paštu.
  6. Pinigai Pirkėjui grąžinami tą pačią arba kitą darbo dieną po Pardavėjo sprendimo priėmimo.
  7. Pardavėjas, gavęs Pirkėjo skundą dėl brokuotos prekės, įsipareigoja pateikti atsakymą nurodytu elektroniniu paštu per 10 dienų nuo jo gavimo. Šis terminas gali būti pratęstas iki bus gautas atsakymas iš prekių gamintojo.
  8. Pardavėjas pasilieka teisę negrąžinti pinigų ir/arba nekeisti prekės jeigu randamas dėl pirkėjo kaltės galėjęs atsirasti brokas.

Pardavėjo rekvizitai prekių grąžinimui:
ManoKilimas.lt
UAB “Vadero”
Šiltnamių g. 18-25,
LT- 66256 Druskininkai
Tel.nr. +370 626 82825